środa, 19 października 2011

Sreberko

Kiedy ostatnio czytałam wpis na blogu Abigail o jej Małym Kocie - to przyszło mi na myśl słowo "sreberko" na określenie tego ślicznego futrzaka. A to z kolei, przypomniało mi o kolejnej bajeczce z serii Poczytaj mi mamo, którą mam w swojej kolekcji. Bajeczkę "Sreberko", której autorką jest Maria Rosińska, ilustrowała Teresa Jaskierny. W moim egzemplarzu niestety brakuje dwóch pierwszych stron - na szczęście tych, na których nie było jeszcze tekstu bajki. Te brakujące strony można zobaczyć na blogu Garaż ilustracji Książkowych.

7 komentarzy:

  1. Słodkie :)! Śliczny srebrny :D...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam doskonale tą książeczkę..uwielbiałam ją..podobnie jak kilka innych przedstawionych na Pani blogu ( dziś go odkryłam, jest świetny:)) A pamięta Pani taką książkę "Czarna jama"..zrobiła na mnie piorunujące wrażenie, byłam wtedy już ciut starszym dzieckiem..Pozdrawiam! Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Abigail - cieszę się, że Ci się spodobało :-)

    Marto - jeśli nie masz nic przeciwko, to mówmy sobie na "ty" :-) Dziękuję za miłe słowa pod adresem bloga - bardzo mnie one cieszą i mobilizują do dodawania kolejnych bajeczek. Niestety książki "Czarna Jama" nie znam, nie mam jej w swojej kolekcji, ale mam nadzieję, że wśród tych które będę prezentować, odnajdziesz swoich starych "przyjaciół" z dzieciństwa :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, dzięki:) Przypomniała mi się też książeczka "Gruszka" (seria z "wiewiórką")..miała takie "rozmyte" ilustracje, akwarelowe..Mama mi ją wręczyła i dodała coś w stylu: "Martuś, ale popatrz rysunki jakieś takie brzydkie.." a mi właśnie się spodobały:) wpatrywałam się w nie..treść książeczki również ciekawa..dała mi sporo do myślenia..;) Pozdrawiam Cię i czekam na kolejne odsłony "przyjaciół" z dzieciństwa..:) Marta

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta seria Poczytaj mi mamo była piękna. Do dzisiaj mam kilka ulubionych książeczek z dzieciństwa.
    O.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obieżyświatko - zgadzam się z Tobą. W swojej biblioteczce mam jeszcze dużo bajek z tej serii i na pewno będę je tu prezentować, więc zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja ulubiona bajeczka z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń