wtorek, 10 września 2024

To, co najlepsze

 Dziś blogowy "Koncert życzeń". Na zamówienie czytelnika (lub czytelniczki) - czytanka z podręcznika do III klasy szkoły podstawowej, z którego sama się uczyłam polskiego :-)

Chodzi o książkę Wiery Badalskiej "BLISKIE I NAJBLIŻSZE. Wypisy dla klasy 3", z ilustracjami Mariana Murawskiego, wydane przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne w Warszawie. Ja dysponuję egzemplarzem z 1986 roku, odziedziczonym po starszym pokoleniu i niestety mocno sfatygowanym.

Czytelnik/czytelniczka pamiętali bajkę o Leśnym Dziadzie, natomiast tytuł baśni w podręczniku brzmi "To, co najlepsze". Poniżej skany z baśnią opracowaną przez Marka Klecla i piękną ilustracją. Życzę miłego zagłębiania się we wspomnienia :-)






Gdyby ktoś był zainteresowany innymi czytankami z podręcznika "Bliskie i najbliższe" - zapraszam TUTAJ.

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających :-)

2 komentarze:

  1. TAK TAK TAK! Wilddzik, jesteś niezawodna! Moje wypracowanie na temat tego, o co ja poprosiłabym Leśnego Dziada, ukazało się w jednym z lokalnych tygodników :) Po stokroć Ci dziękuję i pozdrawiam serdecznie. Rocznik '78.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że mogłam pomóc :-) Dziękuję za odwiedziny, komentarz i pozdrawiam.

      Usuń